Tuesday, March 17, 2009

HackTick - Dia



Dia buat aku gembira
Dia yang tercantik di dunia
Dia rebutan ramai jejaka
Dia buat aku tertanya-tanya
Dia gadis luar biasa
Dia buat aku tak lena

Segala benda yang ku buat, aku buat untuk dia
Segala benda yang ku fikir, aku terfikirkan dia

Dia buat aku jatuh cinta
Dialah yang mengubah segala-galanya
Lagu ini tercipta kerana dia

Dia buat aku bahgia
Dia orang yang manja
Dia gadis bijaksana
Dia terlalu istimewa
Dia bagai datang dari syurga
Dia cukup sempurna

Segala benda yang ku buat, aku buat untuk dia
Segala benda yang ku fikir, aku terfikirkan dia

Dia buat aku jatuh cinta
Dialah yang mengubah segala-galanya
Lagu ini tercipta kerana dia

Dia buat aku berasa sedih
Dialah yang mencairkan hati ini

Dia buat aku jatuh cinta
Dialah yang mengubah segala-galanya
Lagu ini tercipta kerana dia
Dia buat aku jatuh cinta
Dialah yang mengubah segala-galanya
Lagu ini tercipta kerana dia

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2009 - 2010 Gualirik.blogspot.com - AllRight Reserved
Powered by Lunaih.com