Tuesday, March 17, 2009

HackTick - Legasi


Maafkan aku oh ayah
Keadaan jadi seperti ini
Aku tahu aku bukanlah anak yang kau duga
Tapi akan ku buktikan padamu, aku akan berjaya

Ini diriku
Ini laguku
Ini kugiranku
Ini hidup kami
Ini legasi
Ia takkan berakhir

Mereka kata aku takkan berjaya
Cuba memusnah diriku dengan kata-kata
Murahan belaka
Tapi tidakkah mereka sedar dunia sedang berputar?

Ini diriku
Ini laguku
Ini kugiranku
Ini hidup kami
Ini legasi
Ia takkan berakhir

Ini hidupku
Apa kau mahu?
Biarlah saja
Aku berkarya

Ini diriku
Ini laguku
Ini kugiranku
Ini hidup kami
Ini legasi
Ia takkan berakhir

Ini diriku
Ini laguku
Ini kugiranku
Ini hidup kami
Ini legasi
Ia takkan berakhir

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2009 - 2010 Gualirik.blogspot.com - AllRight Reserved
Powered by Lunaih.com