Wednesday, March 25, 2009

Reject Diamond - Romantis Cinta Luka

Lihat pada bintang,
bila tertutup pada awan,
bila angin tidak bersiul,
tinggal aku keseorangan.

Aku sayangkanmu,
jika kau tiada,
tiada lagi,
kasihmu di dalam hatiku,
oh..

c/o
Bila kau pergi,
pergi untuk kepentinganmu,
aku telah berkorban pada mu.
aku sayangkanmu,
tapi kau tidak endah lagi,
haruskah aku menyintaimu.

Malam aku sunyi,
didalam mimpi,
termimpi kamu,
berkhayalan tentang sikap mu.

c/o
Bila kau pergi,
pergi untuk kepentinganmu,
aku telah berkorban pada mu.
aku sayangkanmu,
tapi kau tidak endah lagi,
haruskah aku menyintaimu.
oh sayang...

Biarlah dikau pergi,
biarlah aku sendirian,
tiada lagi kasihku pada mu.
sayang..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2009 - 2010 Gualirik.blogspot.com - AllRight Reserved
Powered by Lunaih.com